2015 m. birželio 16 d., antradienis

Galimas kitas susisiekimo būdas.

Sveiki !
Čia vėl aš su savo nauju įrašu.
Noriu jums pranešti džiugią, o gal kitiems ir nelabai, žinią.
Sugalvojau sukurti ask.fm paskyrą, kurioje jūs galėsite reikšti mintis apie mano blogg`o kūrimą.
Aišku, dabar daugumai kils klausimų kam viso to reikia, nesąmonė ir panašiai.
Bet tai sukūriau todėl, kad galėtumėt su manim susisiekti kitaip ir daug lengviau.
Ten galėsite man rašyti savo nuomonę apie mano įrašus.
Turėsiu galimybę su jumis pabendrauti artimiau, bei susipažinti.
Galėsite man siūlyti savas idėjas, parašyti tai ko trūksta arba tai, ką norėtumėte išvysti toliau.
Galbūt nudžiuginsiu kai kuriuos sakydama, kad visai greit išvysite mano naują, įdomesnį įrašą.
Ps. Visai norėčiau padaryti atsakymų įrašą. Tad galite manęs klausti ask.fm klausimų, į kuriuos norėtumėte išgirsti atsakymus. Ačiū !!
Ačiū, kad esate su manimi ir mane palaikote.
Geros dienos ir gerų atostogų !!! ;>
Ask.fm nuoroda: http://ask.fm/nothinghurtslikethis
xoxo.
Gossip girl. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą