2015 m. rugpjūčio 10 d., pirmadienis

Mano pradžios istorija.

Labas jaunasis rašytojau, arba sveikas sugrįžęs mano mielasis blogg`o skaitytojau. Šiandien noriu su jumis pasidalinti savo kūrimo pradžios istorija. Jau nuo labai seniai svajojau, kaip noriu kažką kurti, kad tai matytų ir kiti. Nenorėjau to daryti, tik todėl, kad dabar tai madinga. Populiarumas manęs taip pat netraukė. Tiesiog norėjau išbandyti kažką naujo, o kūrimo ugnelė manyje vis stiprėjo ir augo. Ir prieš kelis mėnesius, pagaliau išdrįsau tai padaryti. Parašiau savo pirmąjį įrašą, kuris nėra pilnas simbolių, nėra iššaukentis ir be galo reikšmingas. Tai mano pirmasis blynas, kurį parodžiau visiems. Tai buvo tik įžanga į mano blogg`o kūrimą. Tačiau sulaukiau žmonių nuomonių, kad kurčiau toliau ir nesustočiau. Aišku, kai kurie komentarai ir replikos mane žlugdė, tačiau nenorėjau tam pasiduoti ir nustoti rašyti. Nes tik rašant jaučiuosi tokia gyva, tokia artima pati sau. Mano įrašai nėra tokie, kaip pas daugumą. Nerašau apie kosmetiką, grožį, drabužius. Daugiausiai rašau aktualiausiomis temomis, kurios pajudina kiekvieno širdį. Taip pat bandau rašyti pagalbinėmis temomis. Bandau savo patirtimi padėti ir kitiems. Nors visiškai nerodau savo asmenybės, tas man netrukdo rašyti. Manau ir skaitytojams tas nėra svarbiausia, kas gi slepiasi už ekrano. Bent jau aš, skaitydama kitų įrašus, niekada nebandau atspėti kieno žmogaus šis darbas. Man tai visiškai nėra svarbu. Juk svarbiausia pats įrašas, pati mintis, kas norima pasakyti. O ne pati žmogaus asmenybė. Kadangi didelis žingsnis jau žengtas, nesiruošiu nustoti. Nenoriu viso to mesti ir ištrinti. Rašysiu iki tol, kol manyje bus įkvėpimas ir iki tol, kol žmonės dar vis skaitys mano kūrinius. Žinoma, nėra šiais laikais labai lengva rašyti, nes daug žmonių tai daro, dauguma temų jau yra paliestos kitų lūpų ir kartais įrašas atrodo per daug banalus. Bet toks ir yra rašytojo darbas, paversti visiems girdėtą temą į kažką originalaus, kažką naujo ir dar kitiems nematyto. Bandyti atrasti kažką tokio, ko kiti nesugebėjo užkabinti. Tai nėra lengva, tačiau kai yra noras, tai daryti, būna iš ties malonu. Taigi, tokia trumpa ta mano pradžios istorija. Labai džiaugiuosi, kad pradėjau rašyti, o dar labiau džiugina tai, kad yra mane palaikančių žmonių. Ačiū <3
Mane galima rasti: http://ask.fm/nothinghurtslikethis


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą