2015 m. rugpjūčio 5 d., trečiadienis

Q & A. (Klausimai ir atsakymai) #1.



Sveiki. Kaip ir minėjau, seniai ruošiausi padaryti klausimų/atsakymų blogg`ą. Kai pagaliau susikaupė daug klausimų, padariau pirmąją dalį. Po kažkiek laiko bus ir antroji ir kitos, jeigu jums tik kils dar klausimų man. Manau, kad iš šio blogg`o, galite sužinoti daugiau apie mane, vis gi klausimai yra skirti asmeniškai man. :) Gero skaitymo. Pradedam ! :)

    1. Ką prarandame sendami?
            Kaip ir kiekvienas atsakytų: sendami mes visų pirma prarandame jaunystę. O toliau, savo             jaunatvišką grožį, vaikiškas mintis.
    
      2. Koks buvo tavo pirmas mobilusis telefonas?
Koks jis buvo, iš tikro jau net nelabai prisimenu, nes tai buvo gan seniai.  Bet tikrai nebuvo vienas iš pačių geriausių, nes tokių dar nebuvo. ;D
             
      3Kiek pinigų tau reikia, kad būtum visiškai laiminga?
Žinau, kad būtų per daug banalu, jei pasakyčiau, kad ne piniguose laimė. Bet man užtenka tiek pinigų, kiek turiu šiuo metu. Man svarbiausia, kad yra žmonių, su kuriais galiu jaustis puikiai, o visa kita nesvarbu.

             4Kokį gyvūną norėtum auginti?
Norėčiau auginti tigriuką. Jeigu kas nors tik leistų, tai tikrai pasinaudočiau šia proga. Kas gi nenorėtų mažo ir mielo tigriuko?

         5. Kokias savybes labiausiai norėtum turėti?
Daugiau pozityvumo. Nesakau, kad neturiu jo, bet būtų daug geriau, jei jo turėčiau žymiai daugiau. Sunkiose akimirkose tikrai pagelbėtų ir galbūt sugebėčiau pagelbėti kitiems.

    6.  Kodėl žmonės apsimeta, jog gyvenimas turi prasmę?
Iš tiesų labai geras klausimas. Bet mano nuomone, mes neapsimetame. Gyvenimas iš ties turi prasmę. Nes vis dėl to, kodėl tuomet yra šis gyvenimas? Kodėl kiekvienas žmogus turi savo likimą, sau skirtą gyvenimą ir žmones? Viskas yra iš ties painu, bet tai ir yra visa prasmė.

   7.  Kodėl tu vis atsimazini nuo tikro blogo rašymo, o rašai tokius straipsinius kurie neidomus?:( susikurei aska, ok taves zmones pakalus ko nores bet kam dar apie tai rasyt atskira straipsni. Geriau jau pradek rasyt kazka, o ne atideliok su kazkokiom ale idejom....:((
„Neatmazinu“ nuo tikro rašymo. Esu paruošusi mano manymu tikrai vertus Jūsų dėmesio įrašus. Tačiau kai dabar yra vasara, norisi kažko tokio lengvesnio. Bet pažadu, kad tolimesni įrašai tikrai bus daug geresni, ir nebereklamuosiu savęs tokiais paprastais įrašais.

     8.  Apie ka galvoji toliau rasyt bloge? Apie savo gyvenima ar taip kokias istorijas kursi?:)
Planuoju ir toliau rašyti įvairiais patarimais, aktualiom temom. Esu sugalvojus ir lengvesnių, ne tik pamąstymo įrašų. Tarkim kaip „klausimai ir atsakymai“, „gaminkime kartu“. Esu parašius vieną įrašą ir apie save, nežinau kada jį paskelbsiu, bet manau, kad greitu metu. O kurti istorijas.. Na nežinau, manau tikrai gera mintis, bet tam reikia laiko ir noro, taip pat turėti daug minčių, sukurti jos vaidmenį ir kita. Bet laikui bėgant galbūt kas nors ir išeitų.

9. Kam pradejei kurt bloga jei nieko gero jame nerasai?:/
Blogg`ą pradėjau kurti tam, nes to labai norėjau. Atsiprašau, kad mano keli įrašai buvo tikrai ne kokie, bet pasistengsiu sukurti kažką daug įdomesnio. Kaip ir minėjau, esu paruošusi manau tikrai vertus skaitymo įrašus. Tik nežinau, kada jie pasieks jūsų ekranus. :/

10. Ar esi atviras žmogus?

Taip. Visada į viską žiūriu labai rimtai ir su žmonėmis bendrauju kiek galėdama nuoširdžiau. Taip pat ir šiandien, į Jūsų gautus klausimus atsakinėju labai atvirai. Ir kas be ko, ačiū už gautus klausimus ! <3

Ačiū, kad skaitėt. O labiausiai noriu padėkoti už tai, kad uždavėte tiek daug klausimų. Iki kito susitikimo. 
xoxo.
Gossip Girl. 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą